bara lite skitsnack

Jag har haft en dömysig helg! Bara sådär enkel utan tvång till något, jätte skönt!

Började det med att kolla in när grabbarna spelade på Domsaga på fredagen, de var riktigt grymma må jag säga! När de andra drog ut så skjutsade mannen hem mig, pank och trött. Väl hemma slog jag mig ner tillsammans med mor och far i soffan och somnade sött.

Lördagen börjades med bilkörning i 1 ½ timma till Söråker - Birsta, Birsta - Alnö, Alnö - Birsta, Birsta - Alnö och Alnö - Birsta igen. Sedan tog jag och mamma en fika på Charm vilket förljdes upp med strosandes i affärer.

Eftermiddagen spenderades med tjejerna och Freddie hemma hos Lina med pizza, skitsncak och snacks. Så roligt att träffa alla (nästan) igen! Klockan nio var jag hemma hos Jeps igen där vi kikade på film, åt gott och bara mös ihop.

En helg full av mys helt enkelt!


/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test