New Moon

Jag var och såg New moon inatt. FYFASEN VA BRA DEN VAR!!

HAde noll förväntingen egentligen, efterosm jag inte alls gillade Twilight när den kom ut. Men nu. Nu gillade jag Twilight - Jag?! Blev så mycket bättre när man såg den på bio, stämmningen, alla tjejer som skrek så fort de såg en manskropp (brukar i vanliga fall hata sånt, men nu gick det bra).


Och New Moon på det! FAB - FAB - FAB!! Jag grät titt som tätt - oväntat som tusan. Jag älskade den verkligen!!

Och jag älskar Jacob nu. Han är min favorit!:')




Efter att jag hade skjutsat hem Freddie så skulla jag själv hem till Alnö. Vid Ljusta märkte jag att jag körde för fort men brydde mig inte ritkigt eftersom jag bara ville hem. Tror ni inte att det stod en polisbuss i rondellen?? JO! Så nnu är jag utan körkort!! På min en-månad-med-körkorts-dag!!!! BLIR SÅ LESS!!!!!!













Okej, jag skojjade. Men jag blev sjukt nervös tills jag upptäckte att vägen till alnöbron var avspärrad?! Gjorde världens knäppaste parkering mitt i rondellen och gick fram till polisbussen och fråga vad jag skulle ta mig till? Jag vill ju hem! Då fick jag veta att jag fick så lov att köra bussgenvägen. Jaha tänkte jag och körde dit. Fick gå och fråga mig fram - igen - men tillslut kunde jag köra igenom. men inte helt utan besvär då det kom tre bilar från Alnö hållet. Polisen stoppade tydligen dem, men inte såg jag det? Det var så mörkt! Aja, tillslut kom jag upp på bror och då märkte jag hur mina knän skakade!! HAHA. Jag fick ju en hjärtattack av poliserna efterosm jag körde för fort och parkerade mitt i rondellen typ. HAHHA!



Okej, ett helt osammanhängande inlägg men gaah, I loved NEW MOON!!!! Ska gå och se den igen, snarast!!!



AMANDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) har en outfit tävling på min blogg, anmäl dig om du är sugen på att vara med. tävling regler och mer info hittar du här -> http://dho.blogg.se/2010/march/outfit-tavling.html#comment

kram sofia

2010-03-02 @ 15:57:31
URL: http://dho.blogg.se/
Postat av: Pontus-Oskar

Hej!

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det och få fler läsare :)

Kram



http://pontusoskar.blogg.se

2011-10-09 @ 16:58:02
URL: http://pontusoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test