two years

älskade, älskade svärmor bjöd mig o kristo på bowling och mat på olearys ikväll. hon skjutsade oss dit och hämtade oss efteråt. det var nästan som när man var liten och skulle på "dejt". det var så mysigt att få rå om varandra... självklart vann ju jag bowlingen (som vanligt), lite tröttsamt att bara vinna jämt måste jag säga ;) nu ska vi krypa ner i sängen och kika på filmen vi hyrde idag. det blev SAW 5, åh, så romantiska vi är

ps. när vi kommer hem så står det en söt skål med godis i på bordet. och en hjärtformad lapp med orden "Kristoffer (`v´) Nadja. Puss och kram från mig! /A". HUR SÖTT?

NADJA


Kommentarer
Postat av: Gestaffo

haha fett bra :D

2009-05-24 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test