kära pappa

Hej och sorry för dålig uppdatering men hela telefonnätet har legat nere under helgen och gjort det väldigt svårt för någon här ute där jag bor att ringa eller använda internet. I helgen har jag firat min kära och älskade pappa. När vi överraskade honom höll han helt serri på att få en hjärtattack! Han och mammavar bjudna på middag hos min äldre syster. Vi andra syskon var hos flick och pojkvänner och på bio osv... trodde han ja! Vi alla hade samlats hemma hos syrran, lagat mat och världens största tårta. När vi kom ut från rummet där vi hade gömt oss höll han på att svimma, lillpappi min. Efter det åkte vi gocart och rodeotjur (asroligt!) och for sedan tillbaks till syrran. Där väntade ännu en överraskning! Efter maten bar i ut den gigantiska tårtan men femti ljus på som han fick blåsa ut. Dessutom fick han ett kuvert som innehöll en skärmflygningsäventyr! Han har önskat sig det så länge och när han såg vad han fick blev han så rörd. jag har aldrig i hela mitt liv sett pappa så glad och ledsen samtidigt. Jag gråter nu när jag tänker tillbaka på hur stolt han var över oss som hade kunnat ordna det här alla tillsammans. Han hade verkligen inte förväntat sig något alla eftersom han egentligen inte ville bli firad, men fy så glad han blev!

Kommentarer
Postat av: nadja

låter hur kul som helst, jag hade också velat vara med :( men glad och ledsen samtidigt? varför var han ledsen ? :O

2009-05-25 @ 08:18:03
URL: http://fashionhunters.blogg.se/
Postat av: nadja

ja men då var han ju glaaaad och inte ledsen! :D

2009-05-25 @ 15:57:44
URL: http://fashionhunters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test