fotograferingen


bild: jag. (amanda och amanda på svenskan. söta huh?)
igår vaknade jag klockan 6. åkte till skolan och jobbade konstant mellan halv 9 och 22!!! jag och moa hade fullt upp med att göra den sista touchen på smyckena och förbereda allt inför fotograferingen. vid 5tiden kom sandra till skolan för att bli fotad och när vi tagit de allra första korten så slocknar lampa för lampa i hela skolan. jag höll seriöst på att kissa på mig! och då vi var arga för att vaktmästaren inte tagit en riktig titt i skolan och då vi var rädda för att larmet skulle sätta igång så tog vi vårat pick och pack för att bege oss hem till sandra. väl där gick arbetet bra, hon var jätteduktig och bilderna blev precis som vi  tänkt oss! är så jävla nöjd. tusen tack till dig sandra som orkade ställa upp!

bilderna laddar jag upp så fort jag kan

Nadja

Kommentarer
Postat av: cat

älskar den lilla ringen!

2009-03-27 @ 14:51:13
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: pidji

iih, spännande älskling :-D jag vill seeeee ! nyfiken. vilken sandra är det som stått modell föresten ? :-)

2009-03-27 @ 15:13:39
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: sandra

det var så lite så =)

2009-03-27 @ 15:14:13
Postat av: Anonym

LAILA VS MAGNUS?

VEM HEJAR DU PÅ? :DDDD

&

vilken av klänningarna skulle du valt?

puss

2009-03-27 @ 18:22:49
Postat av: BIANCA

LAILA VS MAGNUS?

VEM HEJAR DU PÅ? :DDDD

&

vilken av klänningarna skulle du valt?

puss

2009-03-27 @ 18:23:02
URL: http://hejbianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test