about yesterday


systrami en blåsig sommardag
igår var en så himla mysig dag. jag var nämligen ledig från skolan (som varje tisdag). jag blev väckt av mamsi som undrade ifall hon fick bjuda på middag på stan och självklart fick hon det. jag klev upp, bakade scones och gjorde te till mig och kristoffer. sedan åkte jag ner på stan och mötte mamsi. vi sprang runt på lite olika affärer och köpte dukar, servetter, ljus i alla möjliga former, glas osv tills på fredag då hon fyller hela 50 år. tänk vad tiden går fort, och ändå ser hon inte ut att vara en dag över 30 ;)
vi satte oss sedan på victoria och åt. riktigt jäkla gott var det. och jag älskar sånt här, lite vardagslyx!

ju juste. provade jeans också... då kom jag på varför jag aldrig ger mig in på att prova jeans. fy-fan

NU: SKOLA

Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test