Harleqeen



Nu måste jag ju visa hur stolt jag är och lägga in harleqeens nya demo. it's a must! vet förövrigt att jag varit totalt frånvarande en bra tid nu. har flera gånger per dag suttit med ett nytt inlägg och försökt pressa fram nånting vettigt att skriva, men det är ju alltid bäst när det kommer från hjärtat. som amandas inlägg om kärlek! det fick mig att rysa, god damn. så fint skrivet, beröm ska du ha vännen, för att du är så bra på att sätta ord på känslor.

nä, nu ska jag iväg på semester och när jag kommer tillbaka är det med nya friska tag! have a nice fortsättning

Nadja!

Kommentarer
Postat av: Amanda

bäst, typ!:D

2009-07-08 @ 13:01:05
Postat av: vickan

sv: haha jasså? ;) det känns så braaa för innan jullan var tillräckligt gammal för att reta så var jag den som var utsatt varje dag av simon.. men NU nu är de andra bullar då ja har märkat att JAG ha lite makt;) hehe

2009-07-08 @ 13:21:02
URL: http://vickanx.blogg.se/
Postat av: miss J

sv. jo jag med, är mest glad att det är över nu och att inget värre hände!



jo jag vill fortfarande, självklart! vad har du tänkt dej? :D

2009-07-08 @ 16:27:37
URL: http://jjossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test