ett litet inlägg om kärlek


bilder;lelove

Jag är inte en person som kastar ur mig 'jag älskar dig' till var och varannan människa. Det är för mig någonting stort, någonting man bara kan känna med hela kroppen och alla organ. Men när jag väl helhjärtat känner att jag älskar någon finns det inget som kan hindra mig från att vilja visa det. Personen som jag tänker på nu, när jag skriver det här, är Jesper. Han får mig att känna på ett sätt ingen annan kan få mig att göra. Det är lite läskigt ändå, hur en enda människa, kan få en annan att bli så beroende, nästan besatt. Men det är samtidigt fint, när man vet att den personen känner ungefär likadant.

När jag får för mig att det inte är så, att han inte känner för mig som jag för honom, tänker jag på småsakerna han gör som bevisar motsatsen. Alla miljoner foton som finns av mig på hans rum. Alla gånger då han valt mig framför allt annat han gillar. De gånger han köper med sig en liten chokladkaka till mig för han tänkte 'att jag kanske var sugen'. Det hjälper mig att förstå att han aldrig skulle varit tillsammans med mig om han inte ville. Om han inte hade älskat mig. För jag tror, jag tror att jag betyder minst lika mycket för honom som han för mig. Och det, det är inte lite.

Kommentarer
Postat av: miss J

sv. jag blev drogad på gatufesten i fredags så jag låg på sjukhuset över natten. det är ingen fara nu men då var det hemskt!

2009-07-07 @ 23:46:28
URL: http://jjossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test