écoutez sa voix, il est merveilleux!

Som Nadja nyligen skrev " alla tjej har nog varit med om kändisförälskerser", så kan jag konstatera att jag är med om det just nu. Min vän Fredrik är ett stort fan av Twilight och har fått mig att bli det även jag. Just nu har jag väldigt svårt att slita blicken ur bok nr 3 som jag åkte till Skönsberg för att låna idag. Jag vet, jag är störd. Igår såg jag även filmen för första gången med min bror. När den var slut såg jag den igen, och en gång till efter det. Halv 4 kom jag i säng, trött men lycklig. Edward ärdet vackraste jag har sett och vilka ögon mannen har! Det jag villa komma fram till med det här var inte att han är dödssnygg, inte heller att han är en bra skådis, utan att han är en grym sångare och låtskrivare! Det kunde man kanske inte gissa? Iallafall skrev han en låt till Twilight (filmen) på stället, hur grymt är inte det?!

Här får ni ett smakprov på hans fantastiska röst, fylld av känsla, och som grädde på moset, ett pack med bilder på honom!



/Amanda

Kommentarer
Postat av: Freddie

haha, aaa, han har grym musik stil tycker jag! Har några låter på telen, haha!

2009-01-21 @ 22:19:07
Postat av: Marre

Ellerhur. Vilken text använder du i dina inlägg? haha vill ha den :O:D

2009-01-21 @ 22:34:22
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: sofie

man kan inte annat än älska han efter att ha sett twilight haha ;O :D

2009-01-22 @ 11:48:01
URL: http://stencoolasoffan.blogg.se/
Postat av: Matilda i klassen

Men eller hur! han är grymt vacker i den filmen.

Jag är också förälskad..

2009-01-22 @ 15:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test