vad är det för en dag? är det en vanlig dag?


idag fyller stoffe 19, och det är ju absolut värt att nämnas. tänkte ju vara gulligheten själv här va, och ladda upp lite bilder på oss. till min förskräckelse hittade jag bara dessa tre. fula som fan är namnet. försökte göra bilderna lite finare men se på bild 3! lyckades göra oss till tecknade figurer? stoffe ser nästan lite ut som kalles kaviar (döda mig inte)... och mig finns det inte ord för.
men fula som fan, eller snygga spelar ingen roll för vi är bäst endå. tack för att du är en superkompis som alltid ställer upp. och tack för att du är en superpojkvän till världens finaste tjej. en stor slemmig puss till dig.

Nadja

Kommentarer
Postat av: amanda

ååååååh, nu är jag tåriz :') han kommer bli så glad! tihi! mina bästa. ni är snyggast i hela vida världen, sådeså!



..och ja, han ser faktiskt ut som kalles kaviar där. fattas bara ägget!!!

2009-02-18 @ 21:21:30
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh,! :'D haha tack vännen :D du tycks om som fan ! ;D

2009-02-18 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test