todaytodaytoday


bild:shecity

Slutade 10.50 idag, så skönt! For hem och sydde klart den förbannade tröjan som ska med och visas upp för min handledare i projektarbetet imorgon. På lördag ska jag sy byxorna om ska vara till. Dagen, Positivt vs. Negativt


Positivt
- jag blev klar med tröjan
- fick sluta tidigt
- bara en dag kvar till sportlovet
- shoppa imorgon
- jag har fått kläder, mamma och pappas gamla
- jag hade inte bara svarta kläder på mig idag!

Negativt
- det ligger pärlor över hela mitt syrum eftersom jag inte ser om jag sätter pärlorna på nålen eller utanför eftersom jag inte använder glasögon trots att jag behöver
- jag har behövt sitta i timmar och sy fast pärlor på en tröja jag aldrig kommer att använda


Det positiva vägde upp och det gjorde mig glad. Så glad att jag faktiskt ska släpa mig ner till träningsrummet och träna en halvtimme eller två.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test