H.E.A.T


det här med melodifestivalen har jag aldrig tyckt varit någon höjdare precis. inte något år efter att jag fyllt typ.. 11? nu har det iallafall ändrats. ikväll satt jag bänkad för att se H.E.A.T rocka skiten ur melodifestivalen. och se hur superbra det gick. dom gick vidare direkt till globen. woho, älskar deras energi på scen... heeelt oslagbart. röstade ca... 8 ggr och jag märkte att det gav resultat :D

kvällen har varit underbar i övrigt. min fina älskling lagade mat såhär på alla hjärtansdag och på min halvnamnsdag (mamma firar alltid min namnsdag idag då jag heter valentina). det blev honungsmarinerad fläskfile, spiralpotatis och en mumsig sallad på ruccola och avokado. medans han lagade maten placerade han mig i en varm dusch och sedan i en varm bastu. blev behandlad som en prinsessa. massa kärlek till dig min kristo

Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test