ordbajs helt enkelt

Idag har jag gjort något helt crazy. Jag klev upp halv sju på min lediga dag!

Skulle in till skolan för att köpa både balbiljett och 50dagars. Sedan bar det in till stan där jag ÄNTLIGEN skrev in mig på körskolan. Jag ska tamigtusan ha det där förbenade körkortet snart. Sen åkte jag upp till Zandra för att sola solarium. Jag som aldrig gör det, minns inte när jag gjorde det sist. I början av ettan kanske? Men såklart hade jag glömt vad koden till solariumet var och det gick inte att få tag i varken min syster eller hennes sambo så jag satt där i deras källare i ca 2 timmar! Sen kom äntligen mamma och hämtade mig och vi for hem. Så sedan tolv har jag sovit ute på balkongen iklädd endast bikini. Känns så skönt att veta att det verkligen är sommar snart. Ååh. Okej. Nu ordbajsar jag en aning(haha, kan aldrig hålla migf ör skratt när någon säger eller om jag läsar "aning") för mycket. Så det är bäst att sluta nu. Ha en fin dag allihopa och ta hand om er! Och glöm inte vad Nadja skrev i något inlägg längre ner. Var försiktig ute på vägarna!


/Amanda

Kommentarer
Postat av: amanda

min meeed :-D weey! haha, ja det är väldigt behändigt må jag säga ;-) speciellt vid sådana tillfällen som bal etc.



och neeeej, den ärinte klar! sitter och skriver det sista nu. men dom sklal lämnas in en gång för tat sedan få tillbaka skiten. och bättra på den som behövs! roligt. dom får gärna behålla den för evigt.

2009-04-30 @ 09:15:00
URL: http://amandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test