Amanda

Hej! Det här blir mitt första inlägg på FashionHunters. Det känns suveränt att äntligen få börja blogga om mina intressen tillsammans med en så underbar människa som Nadja.
Tänkte börja med att berätta lite om mig själv i all enkelhet.
Jag fyller snart 18, den 18:de december för att vara exakt. Då blir det rikligt med galej kan jag lova. Jag gillar att gå på konserter och ska i februari se AC/DC. Innan har jag sett t.ex. Alice Cooper, Iggy Pop, Nationalteatern, Kiss, Judas Priest, Def Leppard, Whitesnake m.fl. Jag spelar även lite gitarr och försöker lära mig att spela lite trummor. Kläder, design och mode ligger mig också mycket varmt om hjärtat såsom min familj, pojkvän och mina vänner.


 
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test