friday friday friday


Jag hade en jätte rolig kväll i fredags! Vi började med att laga mat, det var jag, nadja, kristoffer, jennie, och lina. När klockan var runt nio hade vi ätit klart och då kom rasmus och victor. Då blev det lite paketöppnande. Sedan kom basti och då spelade vi lite spel. När vi började känna oss på G drog vi ner mot stan. Påvägen ner fick jag köpa cigg åt victor! haha, så lycklig! Iallafall så gick vi först til bk men där var det typ heeeeeeeelt tomt så vi drog till stadshuset. Där var det roligt iallafall:) Jag och rasmus tog sista bussen hem, och pappa hämtade oss i wii. Jag slockande rätt snabbt kan jag lova.

Tack för en rolig kväll!!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test