GlasögonOrm och Zebra

bild: thowelina.blogg.se
Jag funderar på att köpa de här tajtsen från GinaTricot men jag är inte hundra på't än. Jag fick 200 spänn på Birstacity av Victor och Rasmus i fredags så jag funderar på att kankse använda upp pengarna på de här. Det som känns lite bajs är att jag vet att alla kommer gå runt i dem, och därför vill jag isåfall köpa dem så snbbt som möjligt så att alla inte har hunnit köpa dem än. Fast, om jag känner Sundsvall rätt så sitter väl de flesta fortfarande med foten i spetsen. Visst, alla får ha de dem gillar, men ja, Sundsvall är Sundsvall. Och det kan faktiskt bli lite jobbigt i längden med att se spets vart man än vänder blicken. De här tajtsen är iallafall fräcka och skulle göra så att min alltid helsvarta klädsel får sig ett uppryck. Men, vi får se.


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Thowelina

sv; ja, absolut! blir mest smickrad. köp dom tycker jag :)

2008-12-21 @ 15:47:33
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Emelie

riktig snygg outfit! tycker absolut dessa är värda att lägga utt pengarna på!

2008-12-21 @ 23:39:55
URL: http://emsaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test