Tråkig tisdag och utvärdering av Harry Potter

Tisdag idag, men känns som söndag. Grått väder, ont i magen, ensam till tio ikväll.. Buhuu. Gick inte att installera Sims 2, har ingen bok, inget bra på tv, orkar inte sitta vid datorn. Lamt.

I söndags var jag iallafall på bio, Harry Potter och halvblodsprinsen. Det var rätt okej men jag störde mig grymt mycket på alla saker de hade hoppad över och gjort om totalt! Varför, liksom? De hade hoppat över att göra den stora actionscenen som finns med i boken och hittat på en helt ny istället. Någon som inte läst böckerna tyckte säkert att filmen var väldigt bra, men för mig var den - sådär..


Jag vill bara att det ska bli fredag så att jag kan få min lön! Då blir det shopping iallafall. Fast inte för mkt för jag behöver lite pengar i Stockholm också. Känns som man hellre handlar där än här i Sundsvall. Men lite saker måste jag köpa så fort som möjligt då det är från olika hemsidor. Man vet aldrig hur lång tid det tar att få hem grejerna och jag vill kunna ha möjlighet att ha med mig allt jag vill till Turkiet. Har iallafall gjort en köplista så att jag inte handlar jätte mycket av det jag verkligen inte behöver.


/Amanda

Kommentarer
Postat av: natalie

Haha ja varför har de inte med "kriget" på hogwarts? Vore ju hur coolt som helst att se en filmatisering av det.

2009-07-24 @ 15:11:57
URL: http://uptothestars.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Jag hade sett fram emot Dumbledores begravning, men näej.

2009-07-24 @ 16:22:54
URL: http://harrypotternytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test