grammisgalan


Någon fler än jag som kollade in Grammisgalan igår? Någon fler än jag som skämdes? Kleerup gjorde bort sig totalt, Hellström var inte långt efter. In Flames bättrade på sig och GUD vad jag älskade deras låt "Alias" tillsammans med Timo. WOW! var det jag utbrast när jag hörde honom sjunga de första tonerna. Mumma. Dessutom måste jag tillägga att jag ska se In Flames så snart som i början av juni.

Det jag ville komma till var att Robyn överglänste alla. Hon är en stolthet för Sverige. Jag diggar inte hennes musik men jäklar vad kool hon är! Endå sedan hon för första gången tog på sig den silvriga dunjacka har jag varit fast. Du är kung, tjejen!


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR

Amanda: Jag tror den låg på 400 kr :)

2009-01-08 @ 15:23:15
URL: http://emmabredell.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är inte ett dugg avis på dig Amanda för att du ska se Inflames ;)

2009-01-09 @ 18:12:27
URL: http://levamedsmarta.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test