Nadja

nu ska jag följa amandas exempel och berätta lite om mig själv helt enkelt.

för er som kommer nya från amandas blogg och er övriga nyläsare: Nadja heter jag och fyller 19 den 25 januari. jag bor hemma hos min underbara mamma och två syskon men bor mestadels hos min pojkvän. jag är en total klädes och musiknörd och missbrukar chips - i stora jäkla mängder. nu i december ska jag åka ner till stockholm för att se whitesnake för andra gången. har även sett band som kiss, def leppard, tesla, judas priest, poison, easy action och europe.

jag och amanda träffades första gången hösten 2006 då vi började i samma klass. sedan dess har vi hängt ihop som ler och långhalm! :) vi tycker om precis samma saker och har precis samma värderingar. vi är helt enkelt perfect match in heaven!


Nadja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test