---------------------------------------


Kommentarer
Postat av: patricia

sv; om du tror att jag skrev det här för att få mer läsare eller komentarer kan jag glädja dig att min statistik är som vanligt. Och om jag skulle skriva det här för att få ppmärksamhet, skulle jag inte då lika gärna kunnat skriva om feta människor som kissie? Om du hade läst mitt inlägg, hade du förstått. Det står klart och tydligt att jag har människor i min omgivning som har tagit livet av sig, även familjemedlemar som försökt. Jag kanske inte vet allt om självmord, absolut inte. jag har sjäv varit där, men aldrig vågat för har varit rädd att många skulle följa efter mig. Det är sådant man inte skriver ut i bloggen. Jag har aldrig varit på första sidan, det var en kompis som tipsade in mig på grund av att det är verkligen en DEBATTfråga. Min åsikt. Du har sagt din. Men för det behöver du verkligen inte skriva så fruktansvärt illa. Jag tror nog att du inte "heller" vet så pass mycket att du kan yttra dig, veta allting. Eller?

2009-11-02 @ 16:06:13
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test