dresses and music


har precis köpt världens finaste studentklänning. yes! trodde aldrig någonsin att jag skulle lyckas, men joooooo det gjorde jag! nojd_tjej_90 kan jag lova. nåväl, ska väl inte fira i förskott... får vänta tills den ramlar ner i brevlådan och sitter som en smäck på min kropp!

nu sitter jag och lyssnar när kristonopolos spelar gitarr och sjunger. han ska ju nämligen vara med på radio guld imorgon! och jag är så spänd! från 14.00 kommer kristo sitta i studion och gissa vem som kommer vara nervösast? JAG. hualigen, vet egentligen inte varför. för spela kan han, och sjunga kan han och han kommer sköta det här galant. kommer vara stolt som tuppen! klicka här för att lyssna, för det kan ju faktiskt göra. live! så klockan 14 kan ni alltså lyssna på just den länken.
ett stort lycka till dig min älskling

Nadja

Kommentarer
Postat av: pidji

åååh :-D gud vad roligt !!! måste höras. det kommer gå super! så duktig pojke du har älskling :-)

2009-05-22 @ 00:13:46
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: Mandy

åååh!:D grattis till klänning och Goood luck Kristo!!!:D Jag kommer att sitta bänkad!

2009-05-22 @ 11:35:04
URL: http://fashionhunter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test