project; make something cool out of trash

Första skoldagen efter lovet, men jag var inte ens på skolan trots att jag har längtat lite. Istället följde jag med min grabb till vårdcentralen och nu håller jag på med projektarbetet. Just nu syr jag ett par harems-kostymbyxor som förhoppningsvis blir rätt coola. Ikväll ska jag dessutom testa olika sminkningar på mor min för att se var som blir bäst till fotograferingen. Nadja hälper mig nog gärna med stylingen den dagen då fotograferingen äger rum. Har hittat några bilder som får stå för inspirationen då jag vill ha lite punk/grunge stil på det hela. Mycket hår, mycket smink, men inte så mycket att sminket tar all uppmärksamhet ifrån kläderna om ni förstår hur jag menar?




/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

snyggt!

2009-03-10 @ 13:30:38
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test