lista, gäsp!

Esther har gjort ett inspirerade vårklädselkollage som jag gillade. Tänkte lista några saker som jag kommer att köra på/vill ha.





- Ljusare kläder. Jag blir trött på mig själv i allt det svarta. Så, lite grått måste jag ha.

- Nitar. Jag älskar dem än.

- Kilklacks boots från Bronx. Vill ha! Vill ha! Vill ha! (dock heeeeeeeeeeeeelt slutsålda i min storlek..)

- Min jeansväst.

- Lockar. Nadja lockade mitt hår igår, jag har nog aldrig känt mig så söt!

- Mindre plugg! Det allra viktigaste.. ska bli så skönt att få påsklov snart.



Nä, nu ska jag snart krypa till kojs med grabben och slå på en movie. Kanske fixar vi ihop lite krubb med, mums!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, tack ialalfall! nu har jag ändrat och stavat rätt i alla inlägg :D

2009-03-29 @ 10:41:21
URL: http://withchocolateonit.blogg.se/
Postat av: matilda with the glasses

vart kommer den där blåa ifrån? supersöt:o

2009-03-29 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test