fest skratt och kanske lite mer



Igår var jag på fest hos Matilda
i min och Nadjas klass. Det var väldigt roligt! Mycket musik, hemligheter som blev till, hemligheter som avslöjades, gråt, skratt och allt annat som hör till. När vi sedan skulle dra ner på krogen gick allt i stöpet. Jag blev på dåligt humör och Amandas plånbok försvann men återfanns igen hos Matilda. Det jag vill säga är egentligen ingenting om gårkvällen. Eller, jag kom på mig själv med att veta det här igår. Men det finns personer som är underbara, som försöker förstå. Några av de här personerna går man inte alltid ihop med, men när det verkligen gäller finns de där som stöd. Andra är som en del av sig själv, som har en bit av ens hjärta och tar hand om det som sitt eget. Om inte bättre.


Jag kommer alltid finnas där för de jag bryr mig om, de som har en bit av mitt hjärta, hur litet eller stort deras problem är. De andra kommer jag att ställa upp för när de verkligen behöver det. Trots att vi kanske inte alltid drar jämnt.

.. och du Freddieboy - ♥


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Freddie

Nawww, gullig du är dåå;)

2009-03-15 @ 00:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test