blåhåriga plupp.


bild: kiss 30 maj 2008


hej. fredagen var kung. en massa bra musik och gott att dricka. härliga människor. ja. var väl typ det....
igår låg jag iallafall och mådde så fruktansvärt jävla dåligt. har ALDRIG någonsin varit bakis och igår var det bortom alla jävla gränser kan jag säga. åt helvete med det. har inte återhämtat mig än alltså och det är just därför som jag inte har uppdaterat...
tänkte kila in i köket nu och hjälpa mamma. hon har skurat ur varenda liten vrå i köket och varit så himla duktigt. och vad är det för dag idag? internationella kvinnodagen... mm, och vart fasen godhjärtade gentlemännen en dag som denna? inte här iallafall. skam ;)

Nadja

Kommentarer
Postat av: amanda

tack älskling :-D jag hoppas det !! (speciellt om min nya skärm är borta ?!:o). även att du orkade titta igenom alla! haha ;-)

2009-03-09 @ 18:34:46
URL: http://amandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test