styling



Jag ska påbörja en stylingmapp med olika stylingarbeten som jag gjort eller ska göra. Det kan vara bra att ha när jag söker jobb senare. Jag är ingen vidare fotograf så jag hoppas att genom att göra stylingarbetet bra kan jag få hela bilden att se bra ut. Först ut blir mina vackra granne Josefin och min lillebror tillsammans med hans flickvän. Jag tror att de kan bli riktigt bra. Har några idéer nämligen. I vilket fall som helst så är det roligt att bara få fixa och trixa med utseenden lite, testa olika kombinationer vad gäller färg och form.

Idag har jag varit och fikat. Sidsjö café var inte öppet så det blev en tripp till Spikarna, vilket inte alls är fel. Det är så vackert här ute på södra Alnö.
Imorgon blir det nog både stan och Birsta. Ska skriva in mig på arbetsförmedlingen + lämna in CVn och personliga brev. Dessutom ska jag köpa en långklänning att ha på bröllopet och lite pysselgrejer så jag kan göra en tjusig liten pryl att ha i håret.

Ciao! 
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test