partyfredag och myslördag

Haha, åh! Vilken kväll, vilken kväll! Har inte haft så roligt på länge! Väldigt roligt att träffa mina gamla klasskamrater igen, har saknat dem så! Dock ramlade jag (tillsammans med Freddieboy) vid vängåvan när vi höll på med... nånting... så min hand är bajs nu. Uppåskarpad och svullen. Dessutom glömde Jesper sitt leg hemma så när vi väl, uppskrivna på listan och allt, skulle in på Oscars blev det ett nejnej.

Idag har jag varit redigt bakis, vilket inte varit okej, men jag har det super endå. Släktkalas som heter duga! Nu har jag ock Jesper laddat upp med morötter, 3 sorters dipper, chips, vindruvor, jordnötsringar, dricka m.m. och alla Harry Potter filmerna - för nu blir det maraton!

Skippade poolpartyt, är lite för bakis för att dricka igen.. höhö.  Bilder dyker upp, fett roliga!


Ciao!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test