Ann Demeulemeester shoe

Har redan hunnit äta frukost, varit i Birsta och ätit lunch, och klockan är bara halv två. Sinnes. Iallafall har jag fixat klänning tills bröllopet på lördag, ni får se då!

Nu till det jag loggade in för att skriva! Jag vet inte om det finns någonting jag önskar mig mer nu (förutom fred på jorden) än de här skorna från Ann Demeulemeester. Jag älskar dem!!!!! Så om någon där ute i cyberrymden har dem i sin ägo och känner att de skulle vilja skänka dem till mig så varsågod. Jag skulle älska den personen tills jag dör.




Nu ska jag försöka få min kära bror att anmäla sig till det här och sedan få honom att åka och handla lite godis med mig och kanske hyra en bra film så vi kan mysa hela dagen. Vi får se hur det går. Ciao!


/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test