journey


jag är obotligt upp över öronen förälskad i steve perry. han har skrivit så sjukt fina låtar och har världens vackraste röst. och varje gång jag hör journeys låtar så börjar jag alltid undra vilken jävla kvinna som gjort sig förtjänt av hans kärlek, och sedan lämnat honom heartbroken?!  det är så typiskt mig att alltid tro att låtarna är sanna fast det egentligen säkert bara är en fantastiskt vacker låt som han bara hittat på.

och det här med kändisförälskelser har varenda tjej varit med om, det kan jag nästan satsa hundra spänn på. och det finns ingen som jag skulle byta min älskade kristoffer mot! han är bäst och finast och mannen i mitt liv :-)

Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test