Grattis min solstråle

Idag fyller min fina Nadja år. Jag hoppas att hennes dag har varit och kommer att fortsätta vara fantastisk. Det är hon värd. Hon är speciell, en person som många ser upp till. Jag är verkligen glad att jag fick turen att börja i samma klass som henne, och sedan i början av ettan har vi hängt ihop som ler och långhalm. I början pratade vi mest med varandra på skolan men efter ett tag insåg vi att vi var otroligt lika. Efter loven lyckades vi alltid komma tillbaka till skolan med likadana kläder, vi älskade att "skämma ut oss" som när vi var pepparkakor i luciatåget. Vi delade båda intresset för rockmusik och intresset för kläder. Vi lyckades också med att skaffa pojkvänner som spelar gitarr, och som dessutom liknade varandra en del. Både jag ock Nadja är väldigt bestämda. När vi väl vill ha något, så fixar vi det också. Vi tar också gärna på oss ansvaret som "ledare" när vi ska göra något projekt med andra t.ex. , och vi jobbar väldigt bra ihop då vi knappt behöver berätta för den andre vad vi vill, eftersom vi vet att den tänker likadant.
 Den 1 november 2008 bestämde vi att starta en blogg tillsammans efter att ha haft varsin ett bra tag innan. Vi gillade tanken på att ha en egen liten bebis tillsammans att sköta om. Den 19 november skrev vi vårt första inlägg.


I alla fall vill jag bara säga att jag är väldigt glad att du finns i mitt liv nu, Najda. Du är en av mina bästa och jag hoppas att det aldrig kommer att ändras. Dig känns det om jag kan prata med om allt, för jag vet att du lyssnar. Du får mig att inte känna mig som en idiot, och det är stort. Tack för att du finns älskling.  Och grattis!







Kommentarer
Postat av: nadja

tusen tusen tusen tack för det fina du skrivit. jag kan inte mer än säga detsamma och bli tåris. du och jag for ever, vet du. <3

2009-01-25 @ 18:52:42
URL: http://fashionhunters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test