150 dagars

I fredags hade vi väldigt roligt! Började med middag (tacos) hos Lina i hennes fina, fina lägenhet. Jag och Josse var sjukt opeppade till en början men när vi tillslut hade valt outfit blev vi piggare. Vi gjorde oss klara samtidigt som vi snick-snackade en massa och pimplade vin. Därefter drog vi till Matilda i klassen där vi fortsatt att snacka, dansa och spela spel. Sedan blev det 150-dagars festen på aveny och jag hade hur kul som helst! Lite incidenter inträffade som alltid men i det stora hela blev allting super! Igår mådde jag INTE primaballerina men vad gör det? Jag började läsa på Twilight boken och den tog slut samma dag. Tack för en störtskönkväll mina damer, nu längtar jag till 100-dagars!

(bilder dyker förhoppningsvis upp snart)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test