soon on my way!


från kön innan Kiss-konserten 30 maj 2008.

Nu sitter nog Nadja på tåget ner till huvudstaden. Själv åker jag halv nio imorgon bitti. Jag har handlat färdkost för 115 kr (!!!) idag, så jag klarar mig förhoppningsvis under de fyra timmarna jag ska sitta på tåget. Det ska verkligen bli askoolt att se Ac/dc, såklart, men jag gruvar mig inför att stå utomhus i flera, flera timmar i för lite kläder mitt i vintern innan vi får entra Globen! Annat var det på Kiss. Slutet av maj och riktig sommarvärme! Men jag ska inte klaga, jag fick tag i en biljett. 
Nästa gång vi hörs kan jag och Nadja lägga till ennu ett band på listan över BRA band vi sett. Ciao!

/Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test