thank God it's Friday ! ....?




Helt onödig dag idag.
Strömavbrott hela morgonen på skolan så på första lektionen snicksnackade vi mest och bröt arm. Även Peder (vår lärare)  joinade oss;) Efter det hade vi hål i tre timmar så vi for in till stan och käkade. Kom tillbaka till skolan, lyssnade på några tal och sedan fick vi sluta. Men (!) då fick jag itta kvar på skolan i 1½ timme för att vänta på min grabb eftersom vi skulle shoppa idag. Han fick med sig en kofta, en långärmad t-shirt och ett par jeans hem. Jag köpte en deo........  Kul. Skorna jag vill ha fanns som tur var kvar iallafall! Dessutom hittade jag ett par lookies till Acneskorna jag drömmer om om nätterna. Men, jag ligger back. Har fruktansvärt ont i halsen nu också.. Nu sitter jag här och är astrött. Hellre än att sitta hemma hade jag velat haka på Nadja ner till Domsaga för att kika på hennes och Amanda´s grabbar som hade spelning där. Men jag somnade och vaknade yrvaket strax innan tio, och då känner man sig inte pepp. Nu ska jag krypa till kojs! Klockan 23 på en fredag.. Natti!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test