nu bär det iväg


jag i gräset en sommardag på swedenrock. (sexigaste magväskan? me like)
min dag:
vaknar (och har panik över att jag inte packat än), äter frukost, åker till skolan.
anländer till skolan, arbetar med keramik, pratar med amandorna, bestämmer mig för att åka hem för att hinna packa.
kommer hem, lovar mig själv att packa, öppnar ett paket (innehåller en skinnpaj), äter, har ljudsex tack vare spotify, äter ett saftigt päron.

och har jag packat än? nej, men självklart inte. det har gått flera timmar sedan jag senast lovade mig själv att packa. och om ca 30 minuter ska jag och min kära syster åka för att köpa chips och dipp att ha på tåget. hur typiskt mig? nåväl, ska väl sätta igång nu. bättre sent än aldrig. eller?

det här blir då sista inlägget innan jag flyr min kos till stockholm för att se AC/DC. stannar där över helgen och kanske kommer jag hem med något nytt att hänga i garderoben. well... see you there, amanda!

Nadja

Kommentarer
Postat av: Amanda

klart vi gör hun!! vad äre för paj?!?!:O du gör mig nyfiken!

2009-02-19 @ 15:19:58
URL: http://fashionhunters.blogg.se/
Postat av: pidji

snyggapa! :-)

2009-02-19 @ 17:09:01
URL: http://amandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test