min dag

Idag har jag sprungit runt på stan med min pojkvän och min lillebror.
Jag har varit smakråd, bytt storlek, bekräftat snygghet, betalat osv, osv..Min bror köpte kanske världens snyggaste (och mest lila) parkas och min älskling köpte sig ett par skinnkängor på 70% rea. Själv kom jag hem med en festis och pärlor ( till mitt jävla projektarbete..!) som jag köpt för pengar jag inte har. Jag känner mig inte på topp.. Och när jag träffade min moster och mina kusiner och fick höra att de ska till Tallin över sportlovet för att bara shoppa och spaá kände jag mig ennu gladare. Livet är orättvist. Nu ska jag fortsätta att sy fast byttepärlor på en tröja. Ciao!




/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test