lovestory

ikväll blåste jag min kompis. fast på ett mycket fint sätt såklart!
imorgon är det ju alla hjärtans dag som de flesta säkert uppmärksammat, och tanjas pojkvän (som bor 100 mil härifrån), hade bestämt sig för att ta tåget upp hit för att överaska henne. jag fick då i uppgift att fånga henne ikväll, så att hon höll sig bort från hemmet när han anlände.
så vi satt här hemma hos mig, kollade på film och jag och pidji var dränkta i tårar, då det plingar på dörren och adam kliver inte och överaskar min lilla älskling. hon vart så himla glad och det var som en kärleksfilm när hon gråtandes omfamnade honom med all kärlek... å, hur fint?

nu är jag ensam medans min kristo är på krogen. sämst. och ingen har väl missat vad det är för dag idag? fredag den trettonde. och jag är ensam.

Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test