AC/DC (igen)


dags för min uppdatering alltså. vet inte riktigt vad jag ska skriva, för jag finner aldrig ord till att beskriva hur helt fantastiska alla konserter har varit. men helt jävla underbart var det iallafall. tog ju kort och spelade in 100 filmer. men dom vart riktigt jävla kassa, kan jag lova. av någon anledning så spelades ljudet upp i dubbelspeed när jag zoomat in i filmerna, så det låter apa. och sedan kunde jag inte hålla kameran still för fem öre. så en bild bjuder jag på. varsågod (och någonstans till vänster om "podiet" bör amandas ljushuvud finnas :) )

OCH. hur fan kunde amanda glömma eller undvika att skriva det här som jag nu tänker skriva?! AMANDA KOM MED PÅ STORBILDSSKÄRMEN!!! jag ställde mig upp och skrek som en tok uppe på läktaren. och jag kan säga att amanda såg ut som en riktigt glad krake. och söt som alltid.  

NADJA

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, ååååh!:') ja, hur kunde jag glömma?!:P jag skulle precis vinka (till dig, naaaw) genom kameran då jesper dök upp med sin tjockskalle!! men jag log åtDIG iaf! ;D

2009-02-23 @ 07:10:05
URL: http://fashionhunters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test