summertime and music




Om en halvtimme ska jag fara iväg till Hedbergska
tillsammans med Victor för att kolla på några kompisars musikal. Ska bli mycket roligt då jag verkligen ÄLSKAR musikaler. Musik över huvudtaget faktiskt.

Idag har jag och mamma haft mysdag. Ätit mjukglass i solen, gått runt på stan och kikat på skor åt mig och ÄNTLIGEN köpt tyg till balklänningen. Dessutom har jag valt ut två par läsglasögon åt mig som jag ska få.

Jaja, nu ska jag göra mig klar för avfärd. Ciao!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: amanda

vad blir det för tyg ? och färg ? 8-)

2009-04-22 @ 18:14:48
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, okej :-D blir säkert jätte tjusigt!! älskar chiffons. även om det är förbannat jobbigt att sy i :-o spec fålla. men vad har du tänkt dög för modell då ? :-D lång ? kort ? rak ? svallig ? draperad ? haha :-D NYFIKEN!!

2009-04-24 @ 14:45:37
URL: http://amandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test