tjej skämmer ut sig inför hela Idol-tittande folket!

HHahaHAhahHHAhahHAhahHHAhhahahahHAhaH!


Det är typ det ända jag kan få fram just nu. Märkte att Nadja tydligen kände samma sak efter två sms jag fick av henne bestående nästan bara massa "HAHAHAHAHAHAH":n.  

Vad var det med tjejen som skrek så mycket åt Johan Palm i idol? Om man nu har någon som idol, eller är kär i en person, vill man då skämma ut sig inför den personen PLUS HELA svenska folket? Nej, precis.  Frågan är då varför hon gör det, två gånger?!

Visar klipp på tjejen när det ploppar upp på youtube vilket är, om jag får gissa, senast imorgon.



/Amanda

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHA, jag skrattade så tårarna sprutade :')

2008-11-29 @ 02:01:38
URL: http://amandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test